Fındıʞkurdu
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Call Center ( Sakın aramayın :D )

Aşağa gitmek

Call Center ( Sakın aramayın :D ) Empty Call Center ( Sakın aramayın :D )

Mesaj tarafından nLy_oquzhann Çarş. Tem. 23, 2008 4:33 pm

-meraba ben baturcan nası yardımcı olabilirim?
-benim telefonum kemerde çekmiyor...
-bi saniye bekleyin bilgisayardan kayıtlara bakalım...
- ...
-fethiyedeki hatlarda bir problem gözükmüyor şu an, acaba...
-ne fethiyesi kardeşim, pantolon kemerinden bahsediyom ben... telefonu kemere takınca hat bulamıyo telefon...
-!!!

-meraba ben batur nası yardımcı olabilirim?
-benim telefonda bi problem var yönlendirmeynen ilgili...
-peki ilk önce telefonunuzun ''menü' tuşuna sonra da ''5'' tuşuna basın...
-evet... tamam...
-ekran da ne var şimdi?
-show tv...
-???

kadın:merhaba ben kredi kartinizla kopek almistim...
yetkili:evet efendim?...
kadin:bu kopegin kulaklari duymuyor.acaba sigorta kapsamina giriyor mu?
yetkili: ben bi team leaderima danisiyim!!!?!!...

adam:merhaba ben kazandigim puanlarla sizden bir bebek telsizi siparis etmistim.
yetkili:evet efendim?
adam:3 ay oldu hala gelmedi
yetkili:su anda o siparis ile ilgili bir problem yasiyoruz,en kısa zamanda size ulastirmaya calısacagız...
adam:yok...yok... gerek kalmadi...bebek konusmaya basladi...

-iyi gunler,bilgisayarim ¢alindi,acaba internete girince bana haber verebilir misiniz?
-??

sirin:merhaba ben sirin,hosgeldiniz...nasil yardimci olabilirim?
adam:merhaba bende gargamel, ha ha ha

-ya benim bu printer çalışmıyor yenide aldım
-yardımcı olalım efendım
-tamam
-bilgisayarınız printeri goruyormu efendım ( bilgisayara tanımlı olup olmadığını sormaya çalışıyorum )
-evet karşı karşıyalar

-internet istiyo bizim kız
-tabii ki.bilgisayarınız var mı?
-hee
-telefonunuz var mı?
-hee
-peki modeminiz var mı?
-ne ödem mi..
-yok modem
-ödem falan yok bende
-bizim kız internette ders çalışacakmış oluyo di mi?
-internette aklınıza gelecek her türlü içerikte site vardır(küçük çaplı bir sessizlik)
-neyse ben zaten oruç açıyorum hadi iyi akşamlar...

-şu an bankanızın atm sinden maaşımı çekemiyorum.
-üzgünüz efendim geçici bir hatadan ötürü şu an tüm sistemlerimiz off dadır.(bir saat sonra)
-ben şu an of dayım ve hala paramı çekemiyorum...

-merhaba ben bişe diyecem şarjım bitti benimm
-sessizlik.. evet?*
-ee çok önemli bi telefon bekliyodum ben..
-efenim isterseniz yönlendirelim burdan, dolayısıyla diğer telefondan görüşebilirsiniz..
-yok öle istemiyorum ben..
-ne yapabilirim sizin için hanfendi?
-yani şarjım bitti benim..
-eee ewt??
-yani siz şarj gönderemiyosunuz ordan?
-????

cca: merhaba teyzecim, esinizle görüsmek istiyodum ben
tdu: yoh o, kaaveye gitti. mac var didi
cca: ha, peki. ne zaman gelir peki, o zaman ariyim ben onu?
tdu: bi dakka, napcan sen onu?
cca: kendisine bir konuda bilgi verecektim teyze, yeni bir hizmet bu. ne zaman gelir?
tdu: ne bilgisiymis o, de bakam bana?
cca: ben kendisiyle konusayim teyzecim. yarin gündüz ariyim mi?
tdu: ben anlatirim ona, söyle bakam?
cca: neyse, ben yine rahatsiz ederim teyzecim, iyi aksamlar..

- iyi gunler nasil yardımcı olabilirim.
- ben internet hesabimiz sizden kesmek istiyorum
- tabi yardımcı olayim size .... birde kapatma nedeninizi ogrenebilirmiyim.
- sizin sohbet odalarinda umdugumuzu bulamadik baska sirketin sohbet odalarinina gecicem de.
- tabi gecin tutmiyim sizi.

- güvenliğiniz için bir kaç soru sormam gerekiyor. doğum yeriniz?
- erzurum
- doğum tarihiniz?
- 23 ocak 1957
- annenizin evlenmeden önceki soyadı?
- anamı karıştırma lan bu işe!
- ?!

-iyi günler ben filannasıl yardımcı olabilirim?
-ya filan hanım ben az önce bir mesaj cektiydim....
-az önce bir mesaj cektiniz ,evet?
-diyecektim ki..onu bi geri alsak diyecektim..
-efm??

-iyi aksamlar ben yarmagül nasıl yardımcı olabilirim
-hmmmm tabi tabi iyi aksamlar sarmagül hanımcım simdi bennnn buuuu telefonumun 1 tusunu basamıyorum napabilirsiniz acaba
-bu cihazınızla ilgili bir problem kabızıttin bey teknik servise gösterdiniz mi?
-bu saatte kapalıdır orası karmagül hanım siz ordan numarayı cevirevin simdi ben yarın göstercem servise
-.......

-iyi günler ben bilmemne nasıl yardımcı olabilirim?
-iyi günler.dökümanımı döktürmek istiyorum
-hö?!!!

-iyi günler ben bilmemne nasıl yardımcı olabilirim?
-arama yapamıyorum
-ödenmemiş faturanız yok,türkiye genelinde bir kesinti de mevcut diil.ayarlarınızı kontrol edelim. cihaz markanız nedir?
-panasonic
-menüden güvenliğe gelelim lütfen
-...................
-alo? menüden güvenliğe gelelim efendim?
-......................
-sesimi alabiliyo musunuz?
-......evet......
-güvenliğe geldiniz mi?
-şeeyy....olayı bu kadar büyütmesek kendi aramızda halletsek!!!

turkcell kadını- iyi günler ben zortek nasıl yardımcı olabilirim?
kanzuk- hanfendi iyi günler, yeni bir hat aldık ve bunu mevcut hattımızla birleştirmek istiyoruz, ikiz kart yani.
z- beyefendi bu isteğinizi hattı alırken belirtmeniz lazımdı, aksi halde teknik olarak mümkün değil.
k- mümkün hanfendi alırken nasıl yapıyorsanız şimdi de öyle yaparsınız.
z- yok beyefendi yardımcı olmak isterim ama teknik olarak mümkün değil.
k- bakın hanfendi benim kız arkadaşım turkcell'de çalıştı zamanında biliyorum teknik olarak mümkün.
z- eouüüü evet teknik olarak mümkün ama biz yapmıyoruz.
k- allah belanızı versin.
z- oldu efendim yardımcı olabileceğim başka bir konu var mıydı?

-digiturk musteri hizmetleri ben tristesse nasil yardimci olabilirim?
-simdi bu digiturk receiverını size mi sokiyimmm yoksa teknik servisinize mi sokayim?
-oheh? nasil yani? (az evvel sizden onceki abonenin receiverı icimde, simdi almiyim izninizlen)
-bes gundur teknik servisiniz gelmedi bik bik bik..tristesse bey, orada kac kisisiniz siz acaba?
-300 kisi calisiyoruz hodo bey.
-hepinizi ustuste koyup zikiyim ben.. catanak.

-iyi günler bn nejla nasıl yardımcı olabilirim?
-kredi kartımın ne kadar sürede çıkacağını öğrenmek istiyorum?
-bir dakika efendim...
-peki teşekkürler..çattt
-?!!

uyanılmıştır sağa sola bakılır yatağın yakınlarında saat yoktur
yanıbaşınızdaki telefondan call center aranır
-pardon iyi günler, saat kaç acaba
-efendim?
-saati öğrenmem gerekiyo da acilen, kaç acaba
-11:30??
-sağolun (tak)

- şimdi bidi bidi hanım ben bu notebook'u aldım ama cd-rom'u çalışmıyor...
- problem nedir efendim cd-rom ile ilgili...
- cd'yi koydum kapanmıyor..
- ne kapanmıyor efendim??
- cd..
- ???
- 1500 dolar verdim ben buna kendi kapansın, ben parmaamla itmem!!
- ....

-yukleme kimlik numaralarinizi u¢er u¢er okur musunuz?
-353 454 725 vs...
-efendim,bu numaralar ge¢ersiz,acaba yanli$ okumu$ olabilir misiniz? numaralari tekrar alsam?
-hımm.yani sizin sisteminiz yanli$ numara girince anliyo ehheheheh
(anla$ilir ki $ahis bilerek yanli$ numara vermi$tir)
-yukleme kimlik numaralarinizi u¢er u¢er okur musunuz?
-756 484 765 vs...
-efendim,bu numaralar ge¢ersiz,acaba yanli$ okumu$ olabilir misiniz? numaralari tekrar alsam?
-hımm..756 olmadi mi yani?..ozaman 754 olsun????
-nasil yani?
(anla$ilir ki $ahis numaralari kafadan salliyodur)
-yukleme kimlik numaralarinizi girin.
-girdim efendim girdim.benim,e$imin oglumun kimlik numaralarini girdim,yetmedi kar$i kom$unun kimlik numarasini girdim ama yine de olmuyo
(anla$ilir ki $ahis yukleme kimlik numarasinin ne demek oldugunu bilmiyordur)

-alo, meraba ben kampanyanız varmış onunla ilgili bilgi alıcaktım
-tabii ki, satış noktamızın numarasını verelim isterseniz, nereden arıyosunuz?
-şurdan..
-numara şu şu efendim
-şimdi mi arıycam bu numarayı?
-tabii ki istediğiniz zaman arayabilirsiniz efendim..
-bip.. bip... bip..
(müşteri temsilcisi bi afallar sonra karşısındaki zatın ne yaptığını anlar)
-alo?! alo?! beyfendi? eee. kapattıktan sonra arasaydınız isterseniz...
-hı??... haa? pekii.. iyi günler

- merhaba ben sivrican nasil yardimci olabilirim ki size
- eh sey ben hosting ve domayin*alacaktim ama arkadasim icin aliyorum.
- evet efendim soyle de boyle de alabilirsiniz.
- ah supersiniz. peki eve teslimde hediye paketi yapiyor musunuz ?
- agghhh!!! ...

dini butun bir mu$teri korsan yazilim kullanmaktadir. kendisi bsa tarafindan siki$tirilmi$,korsan yazilim kullanmanin ¢ok yanli$ oldugu hatta haram oldugu kendisine soylenmi$tir. ikna olan mu$teri tum yazilimlarin lisanlarini satin alir.ama bu gune kadar kullandigi korsan yazilimlar i¢in ne yapacagini bilmemektedir. muftuluge ba$vurur. muftuluk firmayla konu$arak helallik almasi gerektigini soyler. eleman arar.
(eleman tum hikayeyi anlatmi$tir)
sati$ temsilcisi:anladim efendim,eger urunlerin tumunu lisansladiysaniz sorun yok demektir.
mu$teri:hakkinizi helal edin,lutfen..
sati$ temsilcisi:helal olsun efendim,ne demek..
mu$teri:ama ordaki herkesden helallik istemem lazim,aktarir misiniz?
sati$ temsilcisi:eeeeooo...efendim,burda 250 kadar ¢ali$an var,hangi birine aktariyim $imdi?
mu$teri:ama onlardan da hellalik istemeliyim.
sati$ temsilcisi:ben hepsinin yerine helal ettim merak etmeyin.
mu$teriCall Center ( Sakın aramayın :D ) Redfaceldu efendim, ¢ok saolun.

- iyi günler benim x programı çalışmıyor
- peki ekranda bir "c" harfi görüyor musunuz ?
- evet
- tamam şimdi o "c" harfinin yanına "dir" yazalım
- ney ?
- kodluyorum diyarbakır-istanbul....
- bi dakka bi dakka ben daha diyarbakır yazmayı bitiremedim.
- ???? oldu abi. adres neydi senin ? birini yolliyim ben.

-iyi gunler x ben, nasil yardimci olabilirim?
-ben elazigli mahmut, hepinizin agzina siciim
-sorununuzu ogrenebilir miyim mahmut bey?
-bu karti verdiniz elime, makina kabul etmiyor bunu, gecenin bi yarisi kaldim ben buralarda parasiz..hay ben topunuzun..
-efendim kimlik bilgilerinizi kontrol edelim.
-mahmut bey hesabinizda bir problem yok. kartinizin manyetik alani bozulmus olabilir.
-ha onu diyorum ben de manyadi bu kart
-kartiniz arkasindaki siyah serit baska bir kart ile temas etmis, cizilmis olabilir. makina bu yuzden kabul etmiyordur.
-acaba fotografimi yapistirip pvc kaplatmistim ondan olabilir mi???
-bravo, alkişlar sizin için

- iyi günler ben x, nasıl yardımcı olabilirim.
- ben size malatyadan monitör gönderdim, kutusuna kayısı koydum
- kayısı koydunuz??
- evet kayısı koydum, malatyadan
- çok teşekkür ederim efendim, hiç gerek yoktu
- afiyet olsun
- teşekkürler

-cep telefonunuzu öğrenebilir miyim lütfen?
-tabi; nokia 6610
nLy_oquzhann
nLy_oquzhann
Gelişmiş Uye
Gelişmiş Uye

Mesaj Sayısı : 258
Yaş : 30
Nerden : Cehennemin Dibi =P
Kayıt tarihi : 22/07/08

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz